2009-09-16

Idol 2009

Jag är ett stort fan av Idol. Vilket är ganska otroligt, jag tycker egentligen att alla liknande program är rena dyngan. För att inte tala om allt runtomkring, bloggar, reportage, b-kändisarna. Det äcklar mig nästan.

Jag har äcklats av idol och bojkottat programmet fram till för ett par år sen. Då tillbringade jag två månader i soffan pga foglossning och kunde inte göra så mycket annat än att se på tv.
Just under den perioden gick Idol 2007. Nu ÄLSKAR jag skiten! Jag surfar till och med på tv4.se och läser bloggar, repotage och allt som skrivs runtom idolerna.

Eftersom jag har bott i stugan hela semestern så har jag missat alla auditionavsnitt. Det jag ser mest fram emot nu är att komma hem till stan och se ikapp. Jag vill vrida mig i soffan av pinsamhet för dessa stackare som saknar självinsikt.

Parent of the year del III: Vi ska byta ut Animal Planet (som Eden älskar) mot TV400 för att kunna se "Idol Eftersnack". Vi gillar Katrin Zytomierska skarpt!


Kan säga till mitt försvar att vi byter tillbaka till Animal Planet när Idolsäsongen är över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar