2009-07-17

Helgkänslan


Ni vet, den där känslan man får i kroppen när man åker hem från veckans sista arbetspass. Den fick jag i kroppen idag. Cyklade ner för backen utanför nöjesfabriken och kände mig FRI!

..... tills jag kom på att jag jobbar dubbelpass imorgon. Tänk så lätt det är att glömma såna petitesser.

Svärmor livade upp det hela genom att bjuda mig på fika på Sommarro, en trevlig paus i tankekedjan kring dubbelpasset imorgon. Eriks moster Annelie + "make" Tommy var där oxå och Eden bjöd på gratis underhållning genom att sparka boll som Martha. En trevlig eftermiddag helt enkelt!

2 kommentarer:

  1. Hej Mia! Har kikat i din blogg lite, skoj! Ser ut som om du mår bra och Eden är fantastiskt fin:)Ha en fortsatt bra sommar! Kram från Marit i Malung

    SvaraRadera
  2. Rätt iakttaget! Jag mår kanoners!
    Jag är världens mest stolta morsa såklart.
    Hade jag hus så hade jag varit sjukt sugen på en av dina valpar, eller ja, jag ÄR sjukt sugen på en, men det går ju inte i lägenhet! :-)

    SvaraRadera