2009-07-28

Att slappa i soffan vs. att göra något!

I flera månader har jag endast gått hem efter jobbet och då har dagen varit slut. Jag har i princip genomlidit eftermiddagen och lekt med Eden sen sjunkit ner i soffan. Vilket liv är det?
Jag skyller på att det varit grymt slitsamt på jobbet, nu börjar allt stabilisera sig, vilket gör att jag får energin tillbaka!

Nu är det ändring på det!

Idag har vi hälsat på bekanta i Kil, det var så trevligt! Vi har inte sett dem sedan i vintras, vi hade jättemycket att prata om!Eden var överlycklig och sprang runt, runt på deras jättestora veranda. Hon tyckte att det var häftigt att leka med Tova som snart är 5 år. De hade roligt båda två!


Förr i tiden skulle jag som sagt lagt mig i soffan efter en sådan enorm utsvävning. Misstänker att mammaledigheten gjort mig slö. Men idag blev det 7,5km i spåret istället. Det var kanonskönt idag, solen sken genom tallarna. Jag lovar er att jag springer på ett av Sveriges vackraste elljusspår. Lummigt, kurvigt och kuperat.

Så nöjd med min nya lilla vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar