2009-06-24

Jag är en konsument!

Med mig har köpmännen lyckats. Jag vill alltid ha något nytt. Köpte en GPS förra månaden.
Har beställt en specialdesignad ring denna månad, bild på den kommer i höst!

Har en lång radda med saker jag vill ha:
¤ En limegrön Ipod Nano
¤ Nya jeans (stort behov)
¤ Springbyxor Nike (överkomligt)
¤ Nya "glöklö" (glasögon)
¤ En bra systemkamera
¤ En rosa minilaptop med mobilt bredband
¤ Tv i sovrummet
¤ Wii fit
¤ Wii active
¤ Buzz + buzzers till PS3
¤ Singstar 1,2,4 till PS3
¤ Per Morbergs kokbok (överkomligt)
¤ En Peugeot kombi
¤ Ett fallskärmshopp

Ja, det var allt för denna gång.
Av denna lista ska jag dock endast köpa springbyxorna och möjligtvis kokboken. Resten kanske är något att önska sig i present? ;-)

1 kommentar:

  1. Hörde på radioreklamen att Siba har 50% på alla Singstarspel. Kanske kan vara nåt?

    SvaraRadera