2009-06-25

Erik ser på fotboll

..jag har lite tråkigt, så jag roar mig med detta:

1. När gick du upp idag?
06.33

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
Stieg Larsson, Män som hatar kvinnor

4. Favorit tv-program?
Entourage, Greys Anatomy

5. Vad åt du till frukost
Kokos-, banan-, ananasyougurt och müsli

6. Vad är ditt / dina andra namn?
Anna, Ida

7. Din favoritmat
Asiatiskt, men oxå rotmos med fläsklägg och stuvade makaroner med stekt falukorv.

8. Vilken mat gillar du inte?
Chevré! Det kan inte bli värre

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Alla med Bonnie Prince Billy

10. Vilken bil kör du?
Peugeot 307

11. Vilken är din Favoritmacka?
Nybakat hemgjort bröd

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Omständiga människor och tidsoptimister

13. Vilka är dina favoritkläder?
Mysbrallor och klänning

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka ?
Sydafrika

15. Favoritklädmärke?
Bondelid just nu, det varierar kraftigt.

16. Var vill du dra dig tillbaka?
I någon lägenhet någonstans i världen

17. Favorittid på dagen?
Morgnar, om jag är pigg!

18. Var är du född?
Falun

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Friidrott och hockey

20. Fotboll eller ishockey?
Hockey

21. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Morning glory!

22. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

23. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Njae... Det händer inte så mycket!

24. Vad ville du bli när du var liten?
Bibliotekarie

25. Bästa barndomsminnet?
När jag fick min häst

26. Varit i Afrika?
Nej

27. Varit med om en bilolycka?
Nej, har bara buffat till en cyklist en gång.

28. Favoritdag i veckan?
Fredag

29. Favoritblomma?
Orkidée

30 Favorit-snabbmatsrestaurant?
Taco Bell eller Panda Express

31 Har du någon cykel?
Ja, min gamla 80-talsbike.

32. Vem fick du senaste mailet från?
Vigselbutiken.se

33. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
MQ

34. Senaste personen du delade en middag med?
Erik

35. Vad sysslar du med just nu?
Sippar på en drink!

36. Favoritfärg?
ROSA!

37. Hur många tatueringar ?
3

Sådärja.... nu fördrev jag lite tid och ni som följer bloggen fick något att läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar