2009-06-27

29 grader...

Oj oj oj, nu är jag nöjd! Har kutat 5km i värmen. Det var ingen i spåret, konstigt. Menar ni att folk i allmänhet har annat för sig en lördagkväll kl 20.30 än att kuta runt i spåret?
Grillångorna låg tunga i luften, så jag misstänker att folk inte vill springa i sommarhettan.

Svettig? Bara lite....


Löpturens stora minus var dock inte värmen, det var att min mp3-spelares batteri hade laddat ur. Den verkar ha gjort sitt. Håller bara 2 löpturer sen är den död. Samma sak om jag inte använder den på en vecka. Stendöd. Köpte den för 2 år sen, då var den jättebra.

Har en Creative Zen Stone Plus 2Gb. (kunde de inte hitta på ett längre namn?).

Just nu försöker jag hitta på fler anledningar att den är värdelös så jag kan motivera ett sådant här köp:

Ni hade förväntat er en bild på en rosa Ipod Nano va? Vilken skräll att jag vill ha en limegrön. Det gäller att bryta trenden. Jag har dock inte köpt den än och det skulle inte förvåna mig om det ändå blir en rosa här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar