2009-05-28

Regn?

Vad är det frågan om? REGN! Jag är ju långledig, då finns det ju en oskriven regel, att solen ska skina!

Jag roar mig så länge med att beställa en ring, som jag ska komplettera förlovning- och vigselringen med. Väldans mycket krångel är det.


"Den ska se ut som den här, fast i vitguld, och inte rundad, utan kantig och med fyrkantig fattning, fast med rosa sten istället för blå sten och inte 2,5 mm bred utan 3 mm bred" Typ.


Stackars vigselbutiken.se. Mona där är väldigt tålmodig med mig.

Men nu börjar vi komma överens tror jag!



Inte riktigt denna då. Den här går loss på 36 995kr. Mycket läcker sak!

2 kommentarer:

  1. Vaddå komplettera vigsel & förlovningsring med? Säg inget till Ylva.....! :)

    SvaraRadera
  2. Jo, jag ska berätta för Ylva! Haha!
    Du får väl se när den kommer!

    SvaraRadera